خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

"فروش انواع لوله و اتصالات"

"فروش انواع لوله و اتصالات"

پایپ بازار مرکز فروش "فروش انواع لوله و اتصالات" ساختمانی و صنعتی در بازار تهران با قیمت کف بازار عمده فروشی لوله و اتصالات و لوازم تاسیسات ساختمانی و صنعتی. فروش انواع لوله و اتصالات فلزی گاز , آب , بخار , مواد غذایی, صنعتی , پالایشگاهی , پتروشیمی و نفتی. نمایندگی فروش لوله و اتصالات پلیمری تک لایه , پنج لایه آب سرد و گرم شوفاژ , لوله اتصالات پی وی سی و پوش فیت فاضلابی, لوله اتصالات پلی اتیلن فاضلابی و آبیاری , شیرآلات صنعتی و ساختمان , انواع شیر فلکه برنجی و چدنی کشویی , دریچه ای, یکطرفه , کروی, پروانه ای, شیر خودکار , شیر برقی , شیر دیسکی, شیر فلنج دار, شیر چاقویی , شیر پیسوار؛ شیر توپی , شیر گازی , لوازم گرمایش از کف , فوم گرمایش از کف , فوم شانه تخم مرغی , لوازم و تجهیزات موتورخانه شوفاژ مرکزی , دیگ چدنی و فولادی , مشعل گازسوز و گازوییلی, منبع دوجداره و کویل دار , ترمستات , کلکتور , لوله های جدارچاهی و کلیه اقلام ریز و درشت تاسساتی و "فروش انواع لوله و اتصالات" در بازار تهران با ارسال به کلیه نقاط کشور.

 برندهای "فروش انواع لوله و اتصالات"

در عرصه لوله های فلزی لوله گالوانیزه ساوه و سپنتا حرف اول را در بازار ایران میزنند. در زمینه لوله های درزدار سیاه لوله های سپاهان , سپنتا و کاوه معروف هستند که البته لوله های ای پی آی که نوع لوله درزدار قوی تر محسوب شده, تولیدات ایرانی سپاهان و سپنتا معروف و شهیر هستند.

پیشتاز تولید لوله مانیسمان در ایران کاوه و اهواز تولید شده و لوله های چینی و اروپایی با آنها رقابت میکنند. اتصالات مانیسمان نیز هم از نوع وارداتی مانند بنکن داشته و هم تولیدات داخلی مانند میثاق, امین, دلتا و جوش ایران تولید کننده آنها هستند. شرکت های داخلی دیگری هم در کنار برندهای داخلی بالا تولید کننده اتصالات درزدار جوشی هستند.

اتصالات گالوانیزه خارجی با برندهای مک , توپی برزیل و دیگر برندهای چینی بوده و انواع ایرانی آنها با کیفیت کمابیش قابل قبول تولید میشوند.

شیرآلات کشویی و شیر فلکه های برنجی کیز ایران, کیسان , ایران شیر از برندهای ایرانی و شیر فلکه و شیرآلات برنجی سیم ایتالیا و کیتز ژاپن مارکهای خارجی هستند. شیرآلات چدنی میراب , فاراب , وگ امید گلستان از معروف های این تولیدات هستند.

لوازم موتورخانه به جز برخی پمپ ها اغلب در ایران تولید شده و دیگ شوفاژ کار , مشعل ایران رادیاتور, منابع کویل و دوجداره در داخل تولید میشوند. پمپ های آبرسانی نیز با برند پنتاکس و انواع چینی در کنار پمپ آب موتوژن , الکتروژن, دیزل ساز موارد داخلی هستند.

لوله های پلیمری نیز شامل لوله های تک لایه و پنج لایه آذین لوله , نیوپایپ , سوپرپایپ, ایزی پایپ,ایزوپایپ, بهتراشان صنعت , لوله فاضلاب پوش فیت پلی ران , نیوفلکس , سوپردرین, نیک بسپار, پلی تک یزد, پلیکا فاضلابی گلپایگان پی جی , پارس پلاست , داراکار , شرق از دیگر برندهای معروف هستند که مبنای "فروش انواع لوله و اتصالات" فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار هستند.

فروشگاه اینترنتی پایپ بازار به صورت حضوری نیز دو شعبه در بازار تهران بزرگ دارد. اما برای استعلام قیمت نیازی به حضور فیزیکی نبوده و شما متوانید از طریق ارسال لیست اقلام مورد نیاز خود به صورت تلفنی استعلام گرفته و در صورت نیاز برای حصول اطمینان به صورت حضوری تشریف بیاورید.

فروشگاه لوله و اتصالات ساختمانی

از گذشته مرکز پخش و فروش لوله و اتصالات ساختمانی و صنعتی در مجاورت بازار تهران یعنی خیابان خیام و چهار راه گلوبندک قرار گرفته است. در حال حاضر به دلیل تعدد و نیاز بازار بخشی از این بازار به شادآباد در غرب تهران انتقال یافته , اما هنوز هم قلب تپنده بازار لوله و اتصالات در خیابان خیام است. 

البته در سطح شهر فروشگاه های خرده و عمده فروشی نیز وجود دارند که مشتری های خاص خود را دارند اما با این حال بخش قابل توجهی از نیاز بازار را رفع کرده و برای تامین نیازهای خود مستقیما یا غیر مستقیم با پخش کنندگان و عمده فروشی لوله و اتصالات بازار تهران در تماس هستند.

برخی از انواع لوله و اتصالات مستقیما از کارخانه و بخشی توسط بنکداری های مهم بین این فروشگاه ها توزیع میشوند. در صورت نیاز به فروش "فروش انواع لوله و اتصالات" ساختمانی و صنعتی با فروشگاه لوله و اتصالات پایپ بازار تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.