خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد

سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد

اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد , میدان کاج , سرو , بوستان , بلوار دریا , فرحزادی, صرافها, 24 متری, فرهنگ , مدیریت , علامه , مخابرات ,  بوعلی و مناطق اطراف.

نصب , لوله کشی , سیم کشی و راه اندازی کولر آبی, سرویس و تعویض پوشال , روغن کاری و شستشوی کولر آبی, عیب یابی و رفع عیب کولر آبی, نصب, تعویض و تعمیرات موتور کولر آبی, پمپ آب کولر , برزنت , فولی , فلکه , شیر , شناور , شلنگ , تسمه , یاتاقان , شفت , پروانه , کفی تشت و کلیه خدمات سرویس و تعمیر کولر آبی شبانه روزی سعادت آباد با اعزام فوری سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی حرفه ای و متخصص .

سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد شبانه روزی

سرویس کولر آبی پیش از شروع فصل گرما و برای بهینه سازی عمکلرد کولر انجام میشود. تمیز کردن کفی کولر از گل و لای , روغن کاری کولر , تعویض پوشال و بررسی قطعات مختلف کولر باعث میشود که کولر آبی بهتر کار کند و کمتر خراب شود. بعضا در صورت سهل انگاری ممکن است یک ایراد کوچک باعث شود که با وجود مصرف انرژی و آب کولر آبی  زیاد , کولر آبی نتواند آن طور که باید و شاید وظیفه خود , یعنی باد زدن و خنک سازی را انجام دهد.

کهنه بودن پوشال جذب آب و خنک سازی اتاقک کولر را کاهش میدهد. کثیف بودن کف کولر موجب میشود که آبی که روی پوشال میریزد, پوشال را کثیف کرده و موجب ضعیف کردن خنک کنندگی پوشال کند. عدم روغن کاری یاتاقان کولر باعث میشود که یاتاقان قدرت موتور را به اندازه کافی منتقل نکرده و در برخی مواقع حتی به موتور فشار وارد کند. از این رو روغن کاری یاتاقان کولر بهتر است بعد از سرویس اولیه و در طول فصل کارکرد کولر هر ماه یک بار انجام شود. سفت شدن یاتاقان علاوه بر فشار به موتور کولر و احتمال سوزاندن موتور کولر موجب فشار به شفت و حلزونی و تاب برداشتن آنها میشود.

نشتی آب از کولر نیز علاوه بر اسراف آب میتواند موجب تخلیه شدن کفی کولر و حتی آسیب به ایزوگام و دیگر قسمت های ساختمان شود. بنابراین در هنگام سرویس کولر آبی لازم است که بعد از راه اندازی کلیه قطعات کولر آبی چک شود. 

پاره شدن برزنت یا باز شدن برزنت از محل نصب خود نیز موجب پرت شدن باد پرتابی کولر شده و این مساله به شدت کاهش جریان هوای خنک را به همراه دارد.  

پس بنابراین سرویس کولر را جدی بگیرید, چرا که در صورتی که یکی از اتفاقات فوق حادث شود با یک کولر نیمه جان کار میکنید. در صورت نیاز به سرویس و تعمیر کولر آبی سعادت آباد با ما تماس بگیرید.

در مرحله بعد به سراغ وظایف سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد میرویم.

تعمیر کولر آبی سعادت آباد

تعمیر کولر آبی بسته به خرابی های کولر دارد. خاموش شدن یا روشن نشدن کولر آبی دو مقوله جداگانه هستند که البته اشتراکات فراوانی با هم دارند. از کار افتادن موتور کولر به صورت کامل یا حتی نقص در کارکرد دور تند و دور کند یکی از خرابی های رایج کولر آبی است. البته به ندرت میتوان راه نیفتادن کولر را به دلایلی نظیر پاره شدن تسمه و یا خارج شدن پولی از جای خود دانست. ضعیف شدن باد کولر نیز به دلیل پاره شدن برزنت یا تا خوردن آن و یا انسداد مسیر باد کولر آبی دانست. اگر موتور کولر آبی به سختی راه بیفتد احتمالا  موتور آن دچار مشکل شده است و یا یاتاقان کولر سفت شده است. در خرابی های موتور کولر آبی راه حل رفع آن , باز کردن موتور و انتقال آن به کارگاه سیم پیچی برای تعویض سیم پیچ , درب موتور یا بوش است که این موارد در حیطه وظایف سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد نبوده و معمولا فقط کار باز و نصب موتور کولر را انجام میدهند.

خنک نبودن باد کولر آبی معمولا به دلیل خیس نشدن کامل پوشال کولر آبی است. خراب شدن پمپ یا گرفتگی لوله و اتصالات آبرسانی از مهمترین علل این مساله است. اگر پوشال کولر بیش از حد کهنه باشد هم چنین اتفاقی رخ میدهد. عمر معمولا پوشال کولر آبی یک یا دو سال هستند.

نشتی از کفی کولر نیز به دلیل سوراخ شدن آن بوده و در صورتی که میزان نشتی کم باشد, میتوان با مواد عایق و ایزوگام آنها را پوشش داد, اما اگر تعداد سوراخ های کفی کولر زیاد باشد,چاره ای جز تعویض کفی کولر وجود ندارد.

سرریز شدن آب از کفی کولر نیز احتمالا به دلیل خرابی شناور و عدم قدرت کنترل ورود آب به کولر است. شکستگی زیرآب یا شیر تخلیه کولر نیز یکی از مواردی است که باعث نشتی از اطراف آن میشود. پاره شدن شلنگ یا شکستگی مهره کولر سمت شناور یا شیر هم یک ایراد شایع است که به دلیل در معرض آفتاب بودن این مهره ها در طول یکسال آنها را شکانده و خراب میکند.

در صورت کم بودن قدرت باد کولر اگر برزنت پاره نشده باشد , احتمالا موتور کولر ضعیف بوده و بهترین راه حل نصب یک موتور کولر آبی نو برای کولر آبی است.

در صورت نیاز به سرویس کار و تعمیرکار کولر آبی سعادت آباد و محدوده اطراف به صورت 24 ساعته به تلفن بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.