خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

خدمات سیم کشی ساختمان

خدمات سیم کشی ساختمان و برقکاری 

خدمات سیم کشی ساختمان و تعمیرات برق ساختمان اعزام برقکار شبانه روزی

اجرا و تعمیرات برق ساختمان , بازسازی و نوسازی سیم کشی و برق کشی ساختمان , اجرا و تعمیرات سیم کشی , کابل کشی و داکت کشی ساختمان , عیب یابی و رفع عیب برق ساختمان , رفع اتصالی برق ساختمان , تعمیر و تعویض فیوز برق , کلید مینیاتوری , جعبه فیوز و تابلو برق ساختمان , نصب انواع لوستر سبک و سنگین , شاخه ای و ریموت دار, دیوارکوب , برنزی , کریستالی و فانتزی , نصب و تعویض روشنایی , ال ای دی اس ام دی , هالوژن , بی متال ,فلورسنت مهتابی و آفتابی ,  لامپ و سرپیچ , نصب و تعویض کلیدپریز , دیمر , فتوسل و سایر لوازم جانبی الکتریکی نصب , تعمیر و تنظیم سنسور حرکتی راه پله , پارکینگ و مشاعات نصب, تعمیر و تعویض آیفون تصویری و معمولی با مناسب ترین هزینه ها و قیمت نصب هالوژن در کناف و سایر سقفهای کاذب .

خدمات برقکاری شبانه روزی

سیم کشی و کابل کشی ساختمان و تعمیرات سیمکشی منزل و آپارتمان مسکونی و اداری نصب لوستر برنزی و برنجی سبک و سنگین , دیوارکوب , چراغ سقفی و انواع لامپ و روشنایی نصب و تعویض انواع هالوژن ,SMD , نورمخفی , ریسه, دیمر , فتوسل, فلورسنت مهتابی و آفتابی نصب و تعمیر کلید مینیاتوری واحد و ساختمان,تعمیر جعبه فیوز و کلید مینیاتوری .  عیب یابی و  رفع اتصالی برق , تاسیسات برقی , امداد برق شبانه روزی , تعمیرات برق ساختمان . سیم کشی برق ساختمان , سیم کشی تلفن , تعمیر برق , تعمیرات  برق شبانه روزی  . رفع اتصالی برق  , رفع خرابی برق , قطعی برق شبانه روزی , تعمیر برق صنعتی . تعمیرات برق شبانه روزی ساختمان , عیب یابی تلفن , قطعی تلفن , نصب ایفون تصویری .

 عبور سیم کشی از محل تعمیرات لوله کشی گاز منازل غیر استاندارد و خطرساز میباشد .

ارت ساختمان , ارت زیر ۲ اهم , چاه ارت , کنتور برق , جریان ضعیف , تعمیر دوربین , نصب دوربین  .سرویس  کولر آبی و گازی, تعمیر کولر شبانه روزی , کولر اسپلیت

تعمیر سیم کشی ساختمان , نصب آیفون ساده و تصویری , نصب دزد گیر و نصب دوربین مدار بسته

تعمیرات سیم کشی ساختمان

کسانی که کار اصلی آنها با برق است ویا میخواهند با برق کار کنند حتما باید امنیت و راحتی کار رابرای خود در اولویت قرار دهند. برای پیشبرد بهتر کار و کارکرد سریع در برق کاری و رعایت استاندارد ها استفاده از ابزار های مورد نیاز و ضروری در برق کاری است که می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 – فازمتر : از این ابزار برای تشخیص سیم فاز از نول و گاهی برای باز و بست پیچ ها
استفاده می شود. تاسیسات لوله کشی برق ساختمان .
-سیم چین : از سیم چین برای قطع و برش سیم ها و در مواقعی برای برداشتن عایق
روی سیم ها می توان استفاده کرد.
-فنر سیم کشی : از این ابزار برای انتقال و هدایت سیم در داخل لوله ها وجاهای پیچ و
خم دار استفاده می شود .

-انبر دست : از انبردست در سیم کشی برای برش و پیچ دادن سیم و باز و نصب لوازم استفاده می شود.
-سیم لخت کن : همانطور که از نام آن مشخص است برای به اصطلاح لخت کردن سیم و برداشتن عایق روی سیم استفاده میشود.
 – مولتی متر : این وسیله برای اندازه گیری مقدار جریان – ولتاژ و مقاومت کاربرد دارد.
 -متر لیزری : برای اندازه گیری طول و عرض و جایگذاری …. به کار برده می شود.

نقشه برق کشی ساختمان

تهیه  نقشه برق ساختمان طراحی نقشه سیم کشی ساختمان
نخستین گام برای سیم کشی ساختمان است .که متناسب با نوع ساختمان و نوع سیم کشی و تجهیزات مورد نظر تهیه می شود .
پلان سیم کشی ساختمان باید متناسب با تمامی استاندارد های سیم کشی ساختمان و مورد تایید نظام مهندسی باشد ,  و برای آسانی کار یک نسخه از آن برای جایگذاری لوله و قوطی ها و تابلو برق و غیره… ر آن مشخص می شود.

این مرحله مهمترین قسمت از مراحل سیم کشی می باشد .ز زمان شروع دیوار ها تا زمان سفید کاری یا کاشی یا سرامیک ادامه دارد. در این مرحله دیوار ها توسط شیار زن برش خورده و جای لوله ها و قوطی ها و چراغ ها با رعایت کامل استاندارد و تراز بندی کنده کار می شود و جایگذاری می شوند. حتی محل عبور سیم کشی برق کولر آبی نیز بایستی مشخص شود.

اجرای سیم کشی ساختمان

پیش از دست به کار شدن در خدمات سیم کشی ساختمان باید کلیه لوله ها و مخصوصا قوطی ها که احتمالا پر شده است از مصالح ساختمان به طور کامل تمیز و برطرف کرد چون موجب می شود فنر زنی و سیم کشی به سختی انجام شود و گاه درمواردی غیر ممکن می شود.

بعد از نظافت  لوله ها و قوطی ها بایستی کار سیم کشی داخل لوله ها انجام شود. این قسمت بسیار مهم میباشد و بویژه در قسمت اتصاالت و سربندی باید توسط عایق (سرسیم – قلع– ترمینال –عایق حرارتی – لنت)به یکدیگر متصل شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.