خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

خدمات لوله کشی تهران پایپر 09129352189

خدمات تاسیساتی شبانه روزی تهران

نصاب شیرالات

نصاب شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان

اعزام نصاب شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان , شیر ظرفشویی , روشویی , توالت و دوش حمام

نصب و تعمیرات توالت فرنگی , روشویی کابینتی معمولی و سنگی , نصب و تعمیرات پکیج شوفاژ دیواری , لوله کشی آب و فاضلاب شوفاژ و گاز مسکونی و تجاری , نصب و تعمیر آبگرمکن دیواری , رفع گرفتگی لوله و تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه . 

نصب شیرالات ساختمان

نصب شیرالات ساختمان  پس از لوله کشی ساختمان انجام می شود. بنابراین ، در حین لوله کشی و پس از آن در حین عملیات ساختمانی ، باید دقت شود که به لوله کشی و فواصل در نظر گرفته شده برای شیرآلات آسیب نرسد. در حین نصب شیر بایستی پیش بینی تعمیر شیرالات را نیز نمود .

فاصله بین لوله های آب گرم و سوپاپ دیگ بخار رفت و برگشتی بسیار مهم است و اگر این فاصله ها پس از کاشی کاری کم یا زیاد شود ، در نصب سوپاپ ها با مشکل روبرو خواهیم شد و ممکن است شیرها و همچنین رادیاتورها از تراز خارج شوند. معلوم می شود که این از نظر زیبایی و قدرت نقطه منفی است.

ارتفاع نصب شیرالات

ارتفاع تمام شده نصب شیر و سینک توالت بین 80 تا 85 سانتی متر است. ارتفاع نصب شیر دوش حدود 90 سانتی متر است و سر دوش باید در ارتفاع 2 متر باشد.

ارتفاع نصب توالت یا شیر آفتاب باید بین 45 تا 55 سانتی متر باشد. ارتفاع نصب مخزن فلش باید در حدود 180 سانتی متر باشد ، و سیفون فشار یا شیر فلش باید در ارتفاع 1 متر نصب شود.

قیمت نصب شیرالات

قیمت نصب شیرآلات رنج متفاوتی دارد . تعداد شیرالات , نوع شیر , طریقه نصب شیر و سختی آن و حتی قیمت شیرالات نیز بر قیمت دستمزد و اجرت نصب شیرالات موثر میباشد.

هر چقدر تعداد شیرآلات افزایش یابد میتوان گفت که نصاب شیرالات میتواند قیمت کمتری برای نصب دریافت نماید . البته لاکشری و خاص بودن شیرالات نیز می تواند هزینه نصب شیرالات را تا حد زیادی افزایش دهد , زیرا علاوه بر مهارت برای نصب بایستی وقت و دقت بیشتری صرف یک شیر لاکشری نمود تا دقیقترین نصب را به همراه کمترین آسیب دیدگی به شیرالات صرف نماید . نصب شیر های ویژه و خصوصا  طلایی با توجه به دقت و وقت بیشتری که از نصاب میگیرد و مهارت نصاب شیر تا حدی بیشتر از نصب شیرهای معمولی تمام میشود.

با توجه به رشد روزافزون تورم نمی توان قیمت مشخصی از اجرت نصب شیر بهداشتی اعلام کرد و باید هر ساله قیمتها نصب را به روز کرد .

اما حدود در سال 1399 برای نصب یک شیر معمولی 100000 تومان اجرت متوسط میباشد که در صورت افزایش تعداد شیر ها و راحتی و ساختی آن به قیمت دستمزد شیر افزوده میشود. بدیهی است که در صورت افزایش میزان نصبیات شیرالات و لوازم بهداشتی هزینه نصب شیر کاهش پیدا کند .

نصب شیرالات ساختمانی-سرویس بهداشتی

شیرهای زیر توالت و زیر سینک نیز باید در ارتفاع 50 سانتی متر نصب شوند. نصب آسانسور سینک ظرفشویی و اهرم توالت نیز باید اندکی متمایل باشد تا استفاده از آن آسان شود. ماشین لباسشویی و شیر ظرفشویی نیز در ارتفاع 30 تا 40 سانتی متر نصب می شود. برای نصب لوازم جانبی و لوازم آرایشی ، ارتفاع و تقارن باید حفظ شود تا زیباتر به نظر برسد. مخلوط کردن شیر نیز با وجود لنگ بودن و همپوشانی با فواصل غیر استاندارد آسان تر است.

طریقه نصب شیر توالت 

برای نصب شیر توالت ابتد بایستی از قطع بودن جریان آب و شیر فلکه مطمین بود سپس درپوش های فلزی یا شیر قدیمی را در صورت تعویض شیرالات با آچار تخت یا فرانسه باز نموده و بعد از تفلون پیچیدن به لنگی و نصب قالپاق شیرالات شیر توالت را که دارای مهره 3/4 برنجی است را بروی لنگی نصب کرد . در نصب شیر به لنگی معمولا تفلون نیاز نیست و با واشر آب بندی میشود اما به هنگام نصب لنگی به اتصالات لوله کشی آب بایستی نوار تفلون یا تفلون مایع استفاده کنیم .

متعلقات شیرالات 

متعقات شیر کلاسیک یا پیچی قدیمی شامل : پوسته شیر یا کله گی شیر(برنجی ,سربی یا ABS یا پلاستیک فشرده ) , مغزی شیر ( برنجی) , مهره چپ گرد شیر (برنجی) , مهره 3/4 برنجی , علم شیر ظرفشویی یا روشویی ( برنجی , ABS یا ورق آهنی آبکاری شده ) و تنه شیر که در شیرهای استاندارد از جنس برنج و در شیرهای غیر استاندارد ممکن است سرب نیز استفاده شده باشد که کاملا غیر بهداشتی و سرطانزاست . علم شیر دوش نیز سه نوع پنج لایه , برنجی و آهنی دارد  .

متعلقات شیر اهرمی شامل اهرم شیر باز و بسته شیرالات ,  کاتریج یا مغزی شیر که معمولا از جنس پلاستیکی یا به ندرت فلزی میباشد . مهره چپ گرد برنجی , مهره 3/4 شیر , تنه برنجی شیر , شلنگ های شیر تک پایه یعنی شیر ظرفشویی و روشویی , شیلنگ آفتابه ای , پایه شلنگ آفتابه , لنگی شیر های دیواری دوش و توالت , علم یونیکا یا یونیور ست که قابل نصب بروی شیرالات اهرمی و کلاسیک هستند .

نصب شیرالات توکار

ابتدا بیت های فشرده سازی روشن می شوند و سپس شما دقیقاً می دانید که در واقع چقدر می شود

بیرون بیاور ، بنابراین من فقط می خواهم به سرعت آنها را در حال حاضر بچه های جنوبی که اکنون ما هستیم ، جلب کنم

این را ترک کردم من اینجا را رها کردم زیرا بیایید بگوییم یکی از

دهانه های پایین سر در آنجا شما می دانید که یک شیلنگ انعطاف پذیر قدیمی روی آن است

پس بدانید که دقیقاً وقتی می خواهیم به دنبال چه اندازه ای بگردیم

میخوام بیرون بفرستم سلام بچه ها خوب اینجا اینجا خوب یکی دیگه دختر خوب صبر کن

شما دو پسر دارید که می دانید چرا اکثر بچه ها می گویند من این کار را می کنم

و این بچه ها را مثل این کنار هم جمع کنید چه کاری می توانید انجام دهید

یک لوله ما همانطور در آنجا باشد و سپس ما می خواهیم یک لوله خود را در آنجا داشته باشیم

بسیار خوب و این در حال سقوط خواهد بود تا پایین ، بنابراین اکنون همه آنچه که ما نیاز داریم

do این است که یک سطح روحی در اینجا بدست آورید و سپس ما فقط می خواهیم یک نشانه گذاری کنیم

در اینجا در داخل و سپس این یکی در اینجا ما می خواهیم دقیقا همان کار را انجام دهیم

زیرا من یک دیسک برش مخصوص برای این کار دارم که دو دیسک روی آن قرار دارد

بنابراین می توانید شیار خود را یکجا بشمارید تا این سمت چپ شما باشد

شیار دستی وجود دارد و سپس شیار دست چپ شما اینجا خوب دیگر خوب است

مواردی که در مورد برشهای موجود در من وجود دارد ، می توانند سریعاً بررسی کنند

من مجبور شدم اشتباه جدیدی پیدا کنم این است که شکسته است روی آن دو تیغه وجود دارد بنابراین بریده می شود

هر دو در یک حرکت تعقیب می شوند اما همچنین و این یک ضربه نبوغ است همچنین دارای یک

مکش آن را برای شناور من انجام دهید زیرا معمولاً بچه ها قصد دارید گرد و غبار بگیرید

کاملاً در همه جا و فقط برای آن آماده باشیم اما هنوز یک چیز داریم

نیاز به پوشیدن فقط در صورت استفاده از ماسک تنفسی برای

این شغل و همچنین به شرطی که بخواهم از محافظت از چشم استفاده کنم

بیایید اینها را برش دهیم .

نصب شیر ظرفشویی

امیدوارم شما عزیزان هم بتوانید از آنها قدردانی کنید که چقدر تفاوت ایجاد می کند

استخراج داشته باشید و همچنین زمانی که شما می دانید بارهای زیادی را صرفه جویی کرده اید

وقتی آنها این دو نفر را بدین ترتیب تحت تعقیب قرار می دهند ، بنابراین کاملاً

کار آسان از اینجا به بعد فقط برای این نوع آخرین بیتی که در واقع استفاده می کنم

یک چیشولم قدیمی برای این کار مخصوصاً اگر من در بلوک نسیم می روم زیرا

آنقدر نرم است که خیلی مهم نیست شما می دانید اگر ما یک جورهایی تکه تکه کنیم

یا چیزی شبیه به آن ، بنابراین ما معمولاً می خواهیم وارد اینجا شویم و بلافاصله

مواردی را پیدا خواهید کرد که به راحتی و راحت بیرون می آیند ، دقیقاً مانند این نگاه به آن و

پس ما عمق خوبی پیدا می کنیم تا لوله خود را در آن پنهان کنیم و مثل اینکه شما می دانید من خوش شانس هستم

در اینجا می دانید که من آن را درست کرده ام بنابراین این کار نسیم کار باب است و معمولاً هر کاری است

اتفاق می افتد مهم نیست که شما آخرین نوع دستگاه آسیاب را داشته باشید

در پایین شما آسیاب نخواهید کرد زیرا بدیهی است که این یک بخشنامه است

دیسک و بنابراین شما می خواهید به پایین تر به تخته کف و سپس آرنج بروید

وارد کانال خود شوید بنابراین این فقط یکی از موارد درست است ، بنابراین من فقط می خواهم

این دو نفر را بدرقه بدرقه کنید و ما آنرا بدست آوریم بنابراین

ناحیه پایین و صاف خوب می دانیم که می توانیم لوله ای را در آنجا خوب و با خیال راحت جای دهیم

و بعد از اینکه این قسمت را در اینجا قطع کردم به شما نشان خواهم داد زیرا این معمولاً

این چهره خیلی بیشتر طول می کشد .

نصب شیر دوش

چرا بچه ها که من این کار را انجام داده ام ما فقط می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه

در حال حاضر من فقط می خواهم بدانم که خطوطی از آن درست است

که می توانم سرم را از اینجا جدا کنم و سپس یک شیار را برش می دهم

در سراسر اینجا نیز وجود دارد اما من فقط می خواهم علائم خود را برای آن مشخص کنم وقتی که می آید

به بدهی ها شما خیلی جهنم دارید که من فقط برای چه بدهی می خواهم بیرون بروم

از نقاط پیکان من در اینجا استفاده کنید و من کاملاً خوب هستم

وای وای ببخشید بچه های متاسفم که این همه گرد و غبار گرفتند ، آیا من درست نیستم ، بنابراین اکنون می دانیم

ما مقطعهای خود را همیشه عالی ساخته ایم مرحله مقطع من است بنابراین می دانم

مقاطع باید این قسمت را مانند اینجا بیرون بکشد اما پس از آن

همچنین به من ثبات می دهد تا این قطعه پایین را مانند آن بیرون بیاورم ، اما اگر شما

می خواهید بیت هایی را که می خواهید بیرون بیاورید علامت گذاری کنید تا بدانید ما هم این را می دانیم

ما می خواهیم این بیت را در یک دقیقه بیرون بیاوریم ، می دانیم که می خواهیم آن را بیرون بیاوریم

در یک دقیقه و اگر بخواهم می توانم سریعاً برش دیگری بزنم تا مطمئن شوم

که من همه کارهایی را که می خواهم انجام دهم درست انجام می دهم خوب ، بنابراین نگاه کن ببین اینها چقدر آسان است

بیرون بیایید منظورم دیوار نسیم بات است که من واقعاً فکر کردم کدام ویدیو است

قرار است برای این ظاهر مهم مورد استفاده قرار گیرد ، فقط پیچ و تاب آن را خاموش کنید

کاملاً زیبا و کاملاً زیبا و عالی ، بنابراین این فقط چند بیت لوله را قطع می کند

و ما فقط آنها را خواهیم گرفت تا تقریباً به یک اندازه طول داشته باشند و من فقط می توانم

دقیقاً به شما نشان می دهم که چرا شیارهایم را در همان عمق و به همان عرض برش دادم

و چگونه بسیاری از مردم لوله های خود را در داخل دیوار ثابت نگه می داریم

فقط این لوله ها را ترک کنید ، خواسته و ناخواسته در دیوار و همه من آویزان هستند

من واقعاً دوست دارم چنین کاری انجام دهم که من ترجیح می دهم یک ترتیب کلیپ مناسب داشته باشم یا

چیزی در آنجا وجود دارد تا بدانیم که لوله های ما خوب و ایمن هستند

ما می خواهیم این کار را انجام دهیم بنابراین چند بیت تعقیب اضافی داریم تا در اینجا کاری انجام ندهیم 

نصب شیر توالت فرنگی

بنابراین اکنون باید دریچه دوش فرو رفته خود را پیدا کنیم که در اینجا به خوبی می دانم

این دیوارها بچه ها را حرکت می دهد اما وقتی بچه ها این کار را می کنند نمی شود باور کنید

چون یک دیوار کامل در اطراف آن وجود دارد من فقط این کار را کردم که گفتم

به طور موقت ، بنابراین شما بچه ها می دانید که ما چه کار می کنیم و چرا و بله فقط

که واقعاً شما می دانید که سعی می کنم به شما کمک کنم و می دانید که آیا می توانم این کار را انجام دهم

کار مناسب کلمات ما است اما گاهی اوقات دشوار کردن مشتری در هنگام کار دشوار است

شما تمام چراغ ها و وسایل خود را روشن می کنید تا آنها در مورد آن فکری کنند

کاری که شما معمولاً اکنون انجام می دهید این است که ما اکنون در مرکز خود صحبت کرده ایم و درمورد کجا صحبت می کنیم

شما واقعاً متناسب خواهید بود این واقعاً به شما بستگی دارد

اما چیزی که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید این و این درست است

بنابراین شما می خواهید سطح روحیه خود را در اینجا قرار دهید و شما می خواهید درست بگویید من

آن را قائم بخواهید و پس از آنکه به محض ایستادن رسیدید ،

می خواهیم سوراخ ها را مشخص کنیم ، پس بچه ها اکنون ما به اینجا رسیده ایم

همه چیز به نوعی در پشت هموار شده است ، نوعی از زمانی که من شروع می کنم

به این فکر کنم که می خواهم چه نوع بدهی را برای خودم بپردازم

شیر دوش اکنون معمولاً قرار نیست بروید و می خواهید بیشتر بروید

از نوع 35 میلیونی است که اکنون همه چیز را پوشش می دهد ، این نوعی است

گاهی اوقات سازنده یک شیر را درست مثل این که در اینجا می خواهند صادر کنید

عمق حداقل 75 میلی متر که کاملا مسخره است زیرا بیشترین

دوره ها بیش از 100 دوره نخواهند داشت و گاهی اوقات شما هستید

در واقع بسیاری از آجرچینی ها را از پشت تهیه نکنید تا در واقع با آنها کار کنید

زیرا در مواردی که اتفاق می افتد ، گاهی اوقات می توانید فقط سقوط کنید

کاری که من معمولاً انجام می دهم این است که یک تخته سه لا به عرض سوراخ می گیرم

که از بین رفته و حفر شده است اما همچنین حدود دو برابر طولانی تر است و شما سعی می کنید و

آن را به داخل سوراخ داخل حفره پشت بکشید سپس یک سوراخ در آن سوراخ کنید

از هر طرف بالا بروید و سپس سعی کنید با چند پیچ ​​آن تخته سه لا را بگیرید

مستقیماً عبور کنید و سپس می توانید سوپاپ دوش خود را بر روی آن سوار کنید تا این کار انجام شود

چگونه کار می کند اما برای این کار در اینجا همه کارهایی که ما باید انجام دهیم انجام می شود ، زیرا آنچه می گوید ما به دست آورده ایم

یک عمق خوب و خوب ، بنابراین آنها به خوبی چاقو زده اند و همه آنچه که ما هستیم بسیار خوب هستند

خوشحالم مثل اینکه گفتم یک نمایش 20 میلی متری وجود دارد بنابراین همه اینها را دارید

فکر کردن در مورد آنچه که اکنون انجام می دهم این است که می توانم چند کلیپ لوله تهیه کنم که یک لوله قرار می دهم

کلیپ در اینجا کلیپ لوله در اینجا و من سوراخ های من سوراخ و وصل می شود و

توصیه می کنم این کار را قبل از اینکه این قطعه را پیچ کنید ، پیچ کنید

که شما تمام اتصالات خود را به درستی قرار دهید بسیار خوب اینها کمی Wiggly هستند

زیرا این فقط یک نسخه ی نمایشی است که من توصیه می کنم در واقع از اتصال استفاده کنید

اتصالات ترکیبی یا فشرده سازی آنها را نیز وارد می کند بنابراین لوله های خود را بلند کنید

ابتدا مفاصل خود را در کف انجام دهید ، زیرا اگر این کار را انجام دهید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.